News

A resina fenolica hè una di e materie prime impurtanti in l'industrii cum'è pasticci di frenu è abrasivi. L'acqua residuale generata durante a produzzione di resina fenolica hè un prublema difficiule per i pruduttori.

L'acqua residuale di a produzzione di resina fenolica cuntene alta concentrazione di fenoli, aldeidi, resine è altre sustanzi organichi, è hà e caratteristiche di alta concentrazione organica, alta tossicità è pH bassu. Ci sò parechji metudi di trasfurmazioni per u trattamentu di l'acqua residuale chì cuntene fenoli, è i metudi largamente utilizati includenu metudi biochimici, metudi d'ossidazione chimica, metudi d'estrazione, metudi d'adsorption, è metudi di stripping di gas.
 
Nta l'ultimi anni, parechji metudi novi sò emersi, cum'è u metudu d'ossidazione catalitica, u metudu di separazione di a membrana liquida, etc., ma in i prughjetti di trattamentu di l'acqua di resina fenolica attuale, in particulare in modu di scuntrà i standard di scaricamentu, i metudi biochimichi sò sempre u metudu mainstream. Per esempiu, u metudu di trattamentu di l'acqua di resina fenolica seguita.
Prima, fate un trattamentu di condensazione nantu à l'acqua di resina fenolica, estratta è ricuperà a resina da questu. Allora, i chimichi è i catalizzatori sò aghjuntu à l'acqua residuale di resina fenolica dopu à u trattamentu di condensazione primariu, è u trattamentu di condensazione secundariu hè realizatu per sguassà fenol è formaldehyde.

L'acqua residuale di resina fenolica dopu à u trattamentu di cundensazione secundaria hè mischjata cù l'acqua di l'acqua di a pompa, u valore di pH hè aghjustatu à 7-8, è hè permessu di stà fermu. Allora cuntinueghja à aghjunghje ClO2 per oxidà catalyticamente l'acqua residuale per riduce ancu più u cuntenutu di formaldehyde è COD. Allora aghjunghje FeSO4, è aghjustate u valore di pH à 8-9 per sguassà ClO2 purtatu da u passu precedente.
L'acqua residuale di resina fenolica pretrattata serà sottumessa à trattamentu biochimicu SBR per sguassà i contaminanti in l'acqua per mezu di i microorganismi.
L'acqua residuale di a produzzione di resina fenolica hè pretrattata prima, è poi rigenerata, in modu chì l'acqua residua pò ghjunghje à u standard.


Tempu di post: 15-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi