News

A mola di resina hè un strumentu di macinazione largamente utilizatu. Hè generalmente cumpostu di abrasivi, adesivi è materiali di rinfurzà. A rottura durante u funziunamentu ùn solu causarà accidenti di morte o ferite gravi, ma ancu causanu danni gravi à l'attellu o à a cunchiglia. Per riduce è cuntrullà l'occurrence di i periculi, hè necessariu di capiscenu è ammaistrà i periculi espressi è e so misure preventive.

Trattamentu è almacenamentu

Durante u trasportu è a manipulazione, se a rota di resina ligata cù a resina fenolica hè bagnata, a so forza serà ridutta; l'assorbimentu di umidità irregolare farà chì a rota perde l'equilibriu. Per quessa, quandu si carica è scaricate a mola, deve esse posta cù cura è pusata in un locu seccu è frescu per mantene u statu normale di a mola.

Siconda, a stallazione curretta

Se a mola di resina hè stallata nantu à un strumentu impropriu, cum'è à a fine di l'arburu principale di a machina di lucidatura, ponu accade accidenti o rotture. L'arburettu principale deve avè un diametru adattatu, ma micca troppu grande, per impediscenu u pirtusu centru di a mola da cracking. U flange deve esse fattu di acciaio à pocu carbonu o materiale simili, è ùn deve esse menu di un terzu di u diametru di a mola.

Trè, prova a velocità

A velocità di u funziunamentu di a mola di resina ùn deve micca più di a velocità massima di travagliu permessa specificata da u fabricatore. Tutti i grinders deve esse marcatu cù a velocità di spindle. A velocità periferica massima permessa è a velocità currispondente di a mola di resina sò ancu affissate nantu à a mola. Per i smerigliatrici di velocità variabile è e mole di mola, deve esse pigliate misure protettive speciali per permette di installà smerigliatrici manuali cù una velocità permessa adatta.

Quattru, misure di prutezzione

U guardianu duveria avè abbastanza forza per resiste à l'esplosione di a mola di resina. Certi paesi anu rigulamenti detallati nantu à u disignu è i materiali utilizati per i dispositi protettivi. De manière générale, il faut éviter le fer ou l'aluminium. L'apertura di l'operazione di macinazione di a guardia deve esse u più chjucu pussibule è deve esse equipatu cun un baffle regulable.

Quì sopra sò e misure protettive chì i roti di macinazione di resina duveranu piglià. Train l'operatori parechje volte nantu à l'usu di e specificazioni è cumu ghjudicà a qualità di a mola di resina per assicurà chì ùn ci sarà micca accidenti periculosi quandu i travagliadori operanu. Prutegge i travagliadori in tutti l'aspetti.


Tempu di post: 15-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi